Per 1 januari 2020 gaat Nathalie Harari aan de slag voor Fremantle Nederland. Zij zal leiding gaan geven aan een nieuw op te richten label dat zich voornamelijk zal gaan focussen op het ontwikkelen en produceren van Factual Entertainment, Reality en VOD content. Daarnaast neemt Harari het stokje over van Ewout Genemans, de huidige managing director van het label No Pictures Please.
Circa vijf jaar geleden is Fremantle mede-eigenaar geworden van het bedrijf No Pictures Please, opgericht door Ewout Genemans. Per 1 januari 2020 zal het eigendom van No Pictures Please volledig overgaan op Fremantle en neemt Harari de taken als managing director over van Genemans.
Ewout Genemans krijgt een nieuwe, bredere rol binnen Fremantle Nederland. Hij wordt Creative Lead, hetgeen inhoudt dat hij content creatie en sales gaat doen voor zowel Blue Circle, No Pictures Please als het nieuw te lanceren label.
Georgette Schlick, CEO Fremantle Nederland & België: “Zowel Ewout als Fremantle kijken terug op een geslaagde samenwerking. Onder andere door de tomeloze drive van Ewout is No Pictures Please gekomen waar het nu staat. Een sterk merk met een authentieke signatuur. De creativiteit van Ewout is daarin cruciaal geweest. Ik ben dan ook blij dat Ewout heeft besloten zijn kennis en kunde in bredere zin toe te gaan passen binnen de Nederlandse Fremantle organisatie.
Daarnaast ben ik enthousiast over de komst van Nathalie Harari. Haar sociale skills gecombineerd met haar jarenlange ervaring als maker zijn een absolute asset binnen het genre Factual Entertainment, Reality en VOD content, waarin Fremantle Nederland zich verder wil gaan versterken.”
Nathalie Harari begon haar carrière in 1996 bij de Amsterdamse Televisiezender AT5, en produceerde daarna als Uitvoerend Producent programma’s bij Eyeworks. In 2009 startte zij, samen met Peter van der Vorst, het productiehuis Vorst Media dat zowel voor RTL, NPO als SBS programma’s maakte. Als Creative Director maakte Harari bij Vorst Media met name programma’s op het gebied van Factual Entertainment en Reality zoals ‘Van der Vorst Ziet Sterren’, ‘Verslaafd!’, ‘Married at First Sight’, ‘Gepest!’, ‘Niets Liever Dan Een Kind’, ‘Voor Hetzelfde Geld’ en ‘This Time Next Year’. In 2015 is Vorst Media overgenomen door Talpa Media.